Öken

Ja här är det tråkigt just nu! Skolan tar nästan all tid, men snart snart är jag klar med studierna för ett tag framöver, velar som tusan mellan olika utbildningar så det bästa är nog att vänta med att söka för at verkligen veta vad jag vill göra. Men nu kan jag i alla fall snart sätta en bock för ett slutbetyg och det känns underbart! Även om jag har två riktigt jobbiga veckor framför mig. Men det avslutas ju med en resa till värmen med fina vänner och sedan hämtar vi vår lilla Igor då vi kommer hem. Gissa om jag längtar :).

Foto: Cecilia Wennberg Stener




Kommentarer
Postat av: Lena

Nä nu Fia får du ta och börja skriva lite nu när jag faktiskt hittat hit!
Kram Lena

2012-10-14 @ 18:09:44
Postat av: Denice

Fin blogg!

2012-12-28 @ 17:27:46
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback