Se upp i backen! Annars får ni två whippets och en boxer i nacken!

Idag begav vi oss ut till vår älskade sandgrop ute i Lintjärn, ja eller sandgrop och sandgrop, idag var det en snögrop.

Medans två medlemmar av familjen stack iväg på hockeycup, så packade jag in resten av familjen i bilen, vilket då bestod av tre hundar, två av mina söner och jag själv såklart. Vi styrde kosan till Malin och hämtade upp henne och hennes två barn, sedan drog vi till Lintjärn med pulkor, stjärtlapp, madrass, varm choklad och mackor. Tänk vad mycket man får plats med i en Chrysler Grand Voyager! Som för övrigt är till salu om någon skulle vara intresserad av en mycket fin bil ;).

Både hundar och ungar roade sig i backen i ett par timmar, trötta var de sen när de kom hem, hundarna märkte jag inte ens av, de sov som stockar.







På kvällen stack vi över till Anna Tapper som har kennel Tappinskis och snusade på valpar. Anna hade storfrämmande från Norge i form av Randi :). Lite valpbilder tog jag på de små liven och de lägger jag upp imorgon. Nu tyar jag icke mer!

Nu är det läggdags, barnen ska till skola och dagis och jag ska plugga imorgon och jag funderar på hur tusan vi ska kunna kliva upp vid 7.00, vi har klivit upp tidigast 09.30 varje morgon under lovet...........

Avslutar med en bild från vårt tv:rum, jag vill inte ta ned granen. Jag tycker den står så fint där.




Kommentarer
Postat av: Emma

Det där såg ju hur mysigt ut som helst!!

2012-01-09 @ 11:31:16
URL: http://tusilagoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback