Iphone 4

Är det något jag inte är ett dugg intresserad av så är det nya prylar! Iofs så är varken jag eller Magnus några som behöver ha det allra senaste inom tekniken. Jag har t.e.x. samma telefon som jag har haft de senaste fyra åren. En rejälan tegelsten..haha..men håller gör den. Jag är faktiskt helt förbryllad att den inte har gått sönder!! Den har klarat otaliga smällar i golvet, legat ute i regnet två gånger, blivit dregglad på av Tiam(när han var bebis) och sist men inte minst har den flygit ca 4 m rakt ned i cementgolvet under en hockeymatch(p.g.a. en hockeyhuligan till mamma, jag hoppade ivrigt och den flög ur fickan).

Men men men nu har Magnus fixat sig en iphone 4, egentligen förstår jag inte varför, eftersom han nog är den mest otekniska person jag känner. Men en sån skulle han ha, eftersom jag har lagt beslag på "hans" bärbara dator. Det som är bra med den där saken är ju att jag kan uppdatera vad som sker när vi hämtar vår lille kille i Finland på fredag! Om vi nu kommer på hur man gör när man uppdaterar via telefonen, för om jag ska erkänna så är jag nog den näst otekniska person jag känner, efter Magnus då förståss.

Men jag hoppas vi kommer underfund med hur man gör, så att vi kan uppdatera vad som händer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul kul Fia med nya bloggen:). Här lär man ju hänga framöver kan jag lova! Ska bli toppen kul att följa med på resan med nya fina valpen:). Kram Marie och Mibisanar-ligan

2012-01-08 @ 00:20:39
Postat av: Susanne Holst

äntligen!!!! ;) det är superenkelt med iphone! kram!

2012-01-08 @ 00:23:27
URL: http://whippeternal.wordpress.com/
Postat av: Fia

Kul att ni kommer hänga här! Hmm..Susanne..vi får väl se ;). Kram till er båda!

2012-01-08 @ 01:23:22
Postat av: THIS IS SHIT

Kolla gärna in min blogg också

2012-01-08 @ 01:41:58
URL: http://thisisshit.blogg.se/
Postat av: Michaela Olsson

Kul med bloggen! Faktiskt extra kul i dessa fb tider! Spännande det ska bli nu när ni får hämtat hem er lille prins! Håller tummarna för att allt går bra för er! Själv är en jag en äkta bakåtsträvare gällande teknik med en "aj fån" blir det nog en dag ändå (finns ju så många braiga appar) =)

2012-01-08 @ 11:22:38
URL: http://www.notascrew.rular.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback