Inser att jag är en lyckligt lottad människa

Jag har en man som älskar mig och som jag älskar och vi är verkligen bästa vänner, ibland älskar vi varann lite mer och ibland inte alls ;).

Jag har tre underbara pojkar som alla tre är väldigt mjuka och fina, både mot människor och djur. De gör mig stolta varje dag!

Jag bor i ett hus på ett ställe som jag tycker är den underbaraste platsen på hela jorden. jag kommer aldrig att flytta härifrån, det här är mitt paradis på jorden.

Jag är också mycket glad över att jag redan som mycket liten hittade min stora passion i livet och det är ju såklart hundar. Som liten(typ 2år) när min mamma sa åt mig att skälla på min pappa för att han hade varit dum, så gjorde jag just det...alltså skällde på hundars vis. Jag gick ut och gick med hela områdets hundar, inte för pengar utan bara för att få vara med hundarna. Varenda födelsedag som jag kan minnas trodde jag att jag skulle få en hund i present. När jag fyllde 10 år och blev "kidnappad" av vänner och släktingar och fick en bindel för ögonen var jag helt säker på att de skulle föra mig till en kennel, jag lyssnade intensivt efter gnäll och skall, men det förblev tyst. Till min besvikelse så var det ett spa vi kom till.

Min första egna hund köpte jag när jag var 15 år, jag hittade annonsen i en affär. En blandras för 1500:- hon kom att bli min bästa vän och hon lärde mig mycket. Källa fick somna in för 3 år sedan och jag blir än idag tårögd när jag pratar om henne. Jag är så glad att alla mina barn fick träffa henne innan hon gick vidare.

Den här filmen på Källa visar precis hur hon var





Sen är jag så glad över mina hundar! Varenda en av dem är väldigt speciellt för mig.



Ja jag är en mycket lyckligt lottad människa!

Kommentarer
Postat av: Catrine Halldorf

Fint skrivet.. Det är viktigt att man stannar upp ibland och inser vad "rik" man egentligen är =)Synd bara att man inte uppskattar det allt för ofta =/ Kram

2012-01-20 @ 09:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback