Imorgon bär det av mot Finland

Sedan den dagen i början av november då jag för första gången såg bilden på Grisha så har faktiskt dagarna rusat fram, annars brukar det ju alltid vara tvärtom, i alla fall när man var liten, för då gick dagarna alltid långsamt om det var något man väntade på. Men nu är vi så så nära. Imorgon bär det av mot Finland.

Här ska vi spendera natten i Helsingfors! Jag bara älskar att sova på hotell :).

http://www.sokoshotels.fi/se/hotels/helsinki/presidentti/bilder/

När vi är i Helsingfors ska vi passa på att träffa Grishas far Marcus och Meri som Marcus bor hos. Jag träffade honom en sväng på hundmässan i december och han är verkligen vacker och jätte trevlig. Och det ska bli kul att få träffa honom och Meri igen.

Här är Marcus och hans stamtavla http://thewhippetarchives.net/details.php?id=73326

Nu är hundarna hos deras hundvakter och Magnus och de stora barnen är på hockey och Tiam sover, så jag ska passa på att hoppa i ett bad och njuta av lugnet och tystnaden. För snart blir det livat igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback