Ett steg närmare

Jag är en nattmänniska, jag skulle kunna vara uppe hur länge som helst på natten, om jag slapp gå upp tidigt på morgonen dvs. För någon morgonmänniska är jag verkligen inte! Helst vill jag snooza om och om igen innan jag går upp. Jag är liksom väldigt seg innan jag vaknar. Men det finns vissa saker som kan göra mig pigg och få mig att bli klarvaken på några sekunden.

Imorse snoozade jag som vanligt, tills jag plötsligt kom på att mitt pass inte hade kommit! Det hade jag helt glömt bort, jag gjorde det förra måndagen och hon sa att det skulle ta högst 4 arbetsdagar, så då makulerade jag det andra eftersom jag inte skulle resa den närmaste veckan. SHIT tänkte jag och blev helt klarvaken! Jag låg och funderade på olika lösningar om jag inte skulle hinna få det, vi åker ju på torsdag morgon så onsdag var ju liksom sista dagen som jag skulle kunna hämta ut det. Pulsen var nog rätt så hög när jag klurade på lösningar.

Men nu för en stund sedan plingade det i telefonen :). Passet kan hämtas ut, jihaaa!



Tänk på fredag får jag gosa med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback