Det är inte lätt att vara liten

 

Ja det är inte lätt att vara liten och sjuk. Tiam har varit riktigt dålig den här veckan, tror faktiskt aldrig han har varit så sjuk som han var nu. Över 40 graders feber och den ville inte ens gå ner med hjälp av alvedon. Så det blev till att sitta och badda pannan med en blöt och kall handduk. Det är så fruktansvärt jobbigt att se sina små må så dåligt. Ett tag var han så trött och virrig av den höga febern att han yrade och helt plötsligt började tokskratta. Men efter ett dygn gick febern ned och han blev betydligt piggare, men ändå var han lite klen och behövde återhämta sig. Men nu är det i alla fall full fart på honom igen! Men därför har det inte blivit något bloggande de senaste dagarna, det har helt enkelt inte funnits tid över.

Igår kom de nya täckena! Som vi har väntat, jag beställde dem i början av november men hon som gör dem hade så mycket beställningar, så vi fick snällt vänta på vår tur. Men jag är mycket glad för att jag hade tålamod och vänta! Vilka fina täcken! Helt sjukt nöjd, det ser ut som att de skulle vara köpta i en affär! Här hittar ni dem täckena http://hem.passagen.se/klssida/hund.htm

Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på en film tills ögonen inte orkar hålla sig uppe. Det gillar jag :)


Är man bästisar så kan man dela



De nya täckena :). Grisha får vänta med ett nytt täcke tills han vuxit klart



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh! Så fina täcken :) är de gröna? vad är det för material på dem? Vi har också täcken från Kerstin, de är super!

2012-01-28 @ 06:48:14
URL: http://helmingscorner.blogspot.com
Postat av: Fia

Japp Jenny det är quiltat mörkgrönt tyg :).

2012-01-28 @ 10:18:58
URL: http://ehh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej där! Jag ser att du också har temat dusty rose som grund på din blogg :) undrar om du vet hur jag kan ändra i stilmallen så att bloggen ser likadan ut trots att man trycker på enskilda inlägg eller kommentarer.



Tacksam för svar!

2012-01-28 @ 21:18:54
URL: http://prinsessanpafjarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback