Det är fult att skryta...nee det är det tammetusan inte!

Jag är så sjukt nöjd, glad och stolt över Rikis valpar! De är inte bara fina, snygga och vackra, de är dessutom väldigt lättlärda, glada och trevliga valpar enligt rapporter från de nya ägarna till valparna i Rikis första kull :).



Här har vi Sommarhagens Paparazzi "J-son" som är en av valparna ur Rikis första kull. Stilig kille!
Om ni tittar till höger i bloggen så hittar ni länkar till några av Rikis valpar, där kan man följa deras vardag, vilket jag uppskattar jätte mycket eftersom varje liten valp från Riki ligger mig varmt om hjärtat och det är så roligt att kunna följa dem i deras vardag trots att de bor en bit bort!

Valparna från Nemaz Problemaz börjar också bli stora nu och Maria har tagit några uppställningsbilder.



Här har vi Rikis son Nemaz Problemaz B Good n Bad "ZigZag" 3½ vecka. Också en mycket stilig kille!

Valparna finns hos kennel Nemaz Problemaz
http://nemazproblemaz.com/#

Riki och hans "flickor" har tillsammans fått väldigt fina bebisar som både jag och deras ägare är mycket stolta över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback