Fy skäms på mig!

Riktig usel bloggare är jag. Det ska ju inte vara så här långt mellan gångerna man skriver, jag vet ju själv hur tråkigt det är med bloggar som aldrig uppdateras. Men ni får ha överseende! Jag pluggar väldigt mycket nu, det är 550 poäng som ska vara klar innan slutet av maj! Sen är det ju allt runt omkring som också tar tid, hockey, barn, hundar och hus. Men jag ska försöka bättra mig!

Bjuder på en liten film på en HUNGRIG Riki! Ja man skulle kunna tro att han inte har fått någon mat på väldigt länge, faktiskt ätit en portion med mat redan och den slängde han i sig ännu fortare, han fick lite extra bara för att jag skulle få med det på film ;). Ja han är ju inte lagrann den hunden! Allt går i, till och med tråkigt torrfoder ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback