Ensam hemma

Åååå jag måste bara få skryta om vår minsta prins! Idag stack halva familjen på hockey på Glysis och andra halvan åkte till Lindefallets ishall, hundarna fick stanna hemma. Jag var iväg på en långpromenad först med hundarna innan vi begav oss iväg. Jag tänkte att en 3 timmar själv klarar nog sig Grisha utan olyckor och utan att käka upp inredningen. Jag var väl lika virrig som vanligt och trodde att vi skulle åka på en match, men det visade sig vara 3 matcher! Så ca 3 timmar blev till 5 ½ timme!! Jag förberedde mig på det värsta, men Grisha hade inte käkat på inredningen, inte ens lite grann! Inga olyckor inne heller. Duktiga killen!

Det är inte ofta de behöver vara ensam längre stunder, men det är himla skönt att veta att de är trygga när man lämnar dem.

Nu blir det mys! Melodifestivalen och chips, dricka och godis...gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback