Så blev det vinter igen..


Nu snöar det för fullt utanför..känns ganska gott att det är fredag och att man kan stanna inne och mysa hela kvällen. Magnus åkte för att köpa godis, kladdkaka och dricka. Hela familjen ska bädda ned sig i soffan och titta på "Finding Neverland" förstår inte hur jag kan ha låtit bli att se den, den verkar så bra!




Idag har det studerats, jag har varit en skogsmulle och gått ut i skogen och studerat granar..mmm..mycket intressant. Tur att hundarna hade kul i alla fall. Jag tog ju så klart med kameran och fotograferade både granar och lite annat. Denna fina bil står ute i vår skog..och jag undrar hur och varför han har hamnat där, vilken som har ägt den och hur den såg ut under sina glansdagar.




Efter att ha fotograferat den blev jag så sugen att fotografera min pappas raggarbilar. Får se till att göra det någon dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback